KOMPLEXNÍ CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ
POJIŠTĚNÍ ZÁRUKY PRO PŘÍPAD ÚPADKU
Generali Pojišťovna a.s.
Cestovní kancelář ANCORA nabízí komplexní cestovní pojištění GENERALI včetně léčebných výloh a storna zájezdu:
8 denní = 232 Kč, 9 denní = 261 Kč, 10 denní = 290 Kč, 11 denní = 319 Kč, 12 denní = 348 Kč, 14 denní = 406 Kč, 15 denní = 435 Kč.
Osoby starší 70 let lze pojistit za příplatek 200%. Informujte se o podmínkách na všech prodejních místech cestovní kanceláře ANCORA.
Cena zahrnuje:
ANCORA - cestovní kancelář s.r.o. má uzavřenou pojistnou smlouvu na pojištění záruky pro případ úpadku cestovní kanceláře u Generali Pojišťovna a.s., číslo pojistné
smlouvy 1710700001. Informace související s předmětným pojištěním naleznete též na internetových stranách www.generali.cz. Naleznete zde rovněž informace a
pokyny jak postupovat při pojistné události a odpovědi na nejčastější dotazy související s tímto pojištěním.
Proti jakým rizikům jsou klienti CK pojištěni?
Podle zákona č. 159/1999 Sb. se pojištění sjednává pro případ, kdy cestovní kancelář z důvodu svého úpadku:
léčebné výlohy včetně repatriace (do výše 1.700.000 Kč)
akutní zubní ošetření (do výše 10.000 Kč)
přivolání opatrovníka (do výše 50.000 Kč)
osobní věci a zavazadla (do výše 30.000 Kč)
pojištění zpoždění zavazadel (do výše 5.000 Kč)
trvalé následky úrazem (do výše 200.000 Kč)
smrt úrazem (do výše 100.000 Kč)
odpovědnost za způsobenou škodu na zdraví (do výše 500.000 Kč)
odpovědnost za způsobenou škodu na majetku (do výše 500.000 Kč)
nadstandardní asistenční a právní služby (do výše 20.000 Kč)
storno zájezdu (80% skutečných nákladů, max. 17.000 Kč)
více než 65 milionů klientů
pobočky ve více než 60 zemích světa
nadnárodní společnost GENERALI je jednou z největších pojišťoven na světě
stabilita od roku 1831
čtvrtá nejsilnější pojišťovna v ČR
9.1 miliardy korun kmenové pojistné
první pojišťovna v ČR s certifkací kvality ISO 9001
Skupina Generali je jedním z předních světových poskytovatelů pojišťovacích a
fnančních služeb, kterého již od počátku charakterizuje silná mezinárodní orientace.
Navzdory snaze o dosažení cílů v oblasti růstu zůstává Generali věrná základním
principům, jimiž se vždy řídila a které jsou součástí etiky Skupiny. Jsou jimi například
transparentnost, korektnost a nestrannost.
Neposkytne zákazníkovi, na kterého se vztahuje cestovní smlouva s ní uzavřená, dopravu z místa pobytu v zahraničí do České republiky, pokud je tato doprava
součástí zájezdu
Nevrátí pojištěnému zaplacenou zálohu nebo cenu zájezdu v případě, že se zájezd neuskuteční
Nevrátí pojištěnému rozdíl mezi zaplacenou cenou zájezdu a cenou částečně poskytnutého zájezdu v případě, že se zájezd uskutečnil pouze zčásti